FANDOM

Svůdná zlodějka se srdcem na pravém místě.

Život Editovat

Lilith se narodila ve světě za horami, jako druhé dítě svých rodičů. Její otec bohužel pár let po jejím narození zemřel na následky ranění při lovu medvěda a její matka si brzy našla nového muže. Lilith tedy vyrůstala velmi početné rodině společně se svým vlastním bratrem Brenem, ale i nevlastními bratry. Byla jedinou dívkou mezi samými chlapci a to ji naučilo se ničeho nebát a dokázat se prosadit.  

Jejich matka se věnovala spíše její nové rodině a proto občas ani nepostřehla, že se svým bratrem Brenem na pár dní zmizela. Lilith byla dobrodruhem už od mala. Prolezla každou škvíru, prozkoumala každý kout, a čím byla starší, tím byly její výlety delší. Chtěla se dozvědět, co se nachází tam, kde to doposud ještě nikdo nezmapoval. Za dobrodružstvím se vydávala s jejím o pět let starším bratrem Brenem, který ji naučil skvěle střílet z luku, lovit, stopovat a všechny ostatní věci potřebné pro pobyt v přírodě. Měla ho velmi ráda a byly si velmi podobní. Spojovala je stejná touha vědět o všem a o všech všechno a stejně silná touha po dobrodružství. Mnohokrát se spolu dostali do potíží a za horami viděli věci, které mysleli, že ani nemohou existovat. Pronikli spolu i do hor k divokým orkům.

To co je daleko za horami na konci světa Lilith zajímalo snad ze všeho nejvíc, ale zestárla a tím ji přibyli i povinnosti a na tyto výpravy bylo stále méně času. Musela pomáhat uživit jejich malou osadu, a proto se s dalšími jejími členy vydávala do civilizovanějších částí světa, prodávat kožešiny, kůže a maso ze zvěře, kterou ulovili. Ale i tyhle cesty měla ráda, často se svým lidem ztrácela, prohledávala okolí a hledala nějaké zajímavosti. Její lidé ji sebou brávali rádi, protože vždy dokázala vyjednat tu nejlepší cenu a najít toho nejlepšího kupce. Stačil úsměv, připomenout mu nějaký škraloup, který o něm zjistila a cena byla náhle dvojnásobná. Nikdo ji potom už nezazlíval, že nějaký zlatý z odměny navíc se ztratil k ní do kapsy.

K ní do kapsy se však ztrácelo více věcí, než jen zlaťáky z odměny. Stačilo, aby kolem prošel člověk s pěknou dýkou za pasem a dýka najednou byla za jejím opaskem. Prostě jí to nedalo. Z domova od sourozenců byla zvyklá, že co si nevezme, neukradne nebo nevybojuje, prostě mít nebude.

Všechny tyhle cesty měla  Lilith velmi ráda, protože ji dávali volnost a svobodu, kterou ona velmi potřebovala. Ale vždy věděla, že někde má svůj domov, kde na ní někdo čeká. I když to byl často jenom bratr Bren. Jeden návrat z cesty se však zcela nepovedl. Vracela se sama, protože cestou ještě odbočila prohledat okolí, když však dorazila do jejich osady, chvilku myslela, že zabloudila. Na místě, kde měla být, nebylo vůbec nic. Ba ani náznak toho, že tu ještě několik dní zpátky přebývalo několik desítek lidí. Samozřejmě, že jejich národ cestoval a často se přesouval. To však bylo vždy naplánované dopředu. Ona tu však nenašla vůbec nic. Žádné stopy ani známky lidského života. Pouze pustou přírodu. Strávila celý měsíc stopování a prohledáváním okolí, ale nenašla nic, ani nepotkala nikoho, co by ji dalo alespoň malou stopu. Vypadalo to, jako by ti lidé nikdy neexistovali. Jako by její rodina, ani osada nikdy nebyla, jako kdyby v životě žádného bratra jménem  Bren neměla. Touha zjistit, co se stalo a najít celou svou rodinu, osadu a hlavně bratra, je jejím hlavním cíle. Za celé dva roky od doby, co se tato prapodivná věc stala, však nemůže najít jedinou stopu, která by ji posunula dál. Uvízla na mrtvém bodě a pomalu začíná ztrácet naději.